Monday, January 21, 2008

ΤΕΣΥΔ

Όπως είναι γνωστό(που λέει ο λόγος!!) σπουδάζω στο ΤΕΣΥΔ στην Ναύπακτο!
Σε αυτό εδώ το link http://rapidshare.com/files/85531588/AXISprogchoice.exe.html έχω ανεβάσει το πρώτο μου πρόγραμμα(μόλiς 17 kb) !! Ο Desaster-Αχιλλέας σας εγγυάται για την αξιοπιστία του προγράμματος!

O τρόπος για το download είναι ΕΔΩ!
Αφού πατήσατε στο link πατάτε free --> εμφανίζεται το ακόλουθο No premium user. Please enter και έχει κατι χαρακτήρες -->και στο here: βάζετε τους χαρακτήρες --> και πατάτε download!!

5 comments:

Anonymous said...

ο κουνουπης ειμαι.γενικα ημουνα διασημος στο τει λεω ημουνα επειδη το σταματησα απο το σεπτεμβρη.αυτο το τραγουδι λες και γραφτηκε ειδικα για μενα που γαμαγα στο τεσυδ 4 εξαμηνα περασα μονο 5 μαθηματα (2 αγγλικα,κοινωνια,νεα οικονομια και λογ σχεδιαση εργαστηριο.

FREE said...

re file na se rwtisw kati giati to stanatises to tei??den sou arese??? (euxomai na perasw k egw logikh ergasthrio!!! pou den to blepw!!)

Anonymous said...

Βασικα ειναι πολλα.ημουνα θεωρητικη κατευθυνση στο λυκειο απλα το δηλωσα ετσι και ηθελα να ξαναδωσω.αφου οι γονεις μου ειπαν δεν ξαναδινεις το παλεψα αλλα απο θεωρητικη οταν εισαι αν δεν κατσεις να γαμηθεις στα μαθηματικα που δεν ειχα κανει καν λογω θεωρητικης δεν γινεται να το τελειωσεις.
Και ναι γενικα δεν μου αρεσε.

Anonymous said...

Εσυ Free το περασες το εργαστηριο λογικης σχεδιασης?

δεν σου λεω μωρη κοφα said...
This comment has been removed by the author.